You look so fine and I really wanna make you mine

Veckan gick ut på att äta penicillin, sova, vara sjuk och bara tycka synd om sig själv - därav inga inlägg. Jag hann även med en riktigt mysigt och sjuk tjejkväll i Hallsberg hos Jennifer med Martina. Skrattade tills magen värkte.

Det blev fredag och jag åkte hem till min älskade och extremt saknade mor. Det är marknad här i Hällefors så det är ju originellt att gå på den så jag har spenderat timmar bland massa folk, fyndat en jacka och blivit barn på nytt i karusellerna med Elin och Belinda, träffat en saknad vän, haft filmkväll och bara haft det väldigt soft. Tog en tidigt frukostfika med käraste Sara imorse, myspys. Idag har de varit massa folk här, vi har druckit gott och ätit tacos. Nu ska jag och Elin bädda ner oss med två täcken (vart kom hösten ifrån bara sådär???) och kolla på film. LOVE



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0