I ain't gonna lose you

Jag skrev ett super långt inlägg när jag satt på bussen till Hällefors idag men tydligen ville inte min blogg.se app att de skulle laddas upp. Men då börjar vi om. I veckan har jag varit i skolan som vanligt, i onsdags var min klass och dem två andra stylistklasserna i Stockholm för att gå på Nordiska museet och makeup store's visning. Det var en riktigt rolig och händelserik dag trots att jag, Martina och Jennifer missade visningen då Martina blev sjuk men det finns fler visningar att gå på! Jag hann iallafall att träffa världens finaste person och jag kan säga att jag har nog aldrig varit gladare. Lyckan är hög!

I torsdags var vi lediga så åkte hem till mamma och hälsade på samt tatuerade mig (slänger upp bild senare). Igår skulle jag ut men det blev en hemma kväll, riktigt skönt faktiskt. Nu är jag åter igen i Hällefors för att träffa bästa faster Fina som jag inte träffat på alldeles för många månader, sen har jag spenderat tid med saknade Rebecka och sen spenderar jag natten hos mamma. Imorgon åker jag tillbaka till Örebro men har med mig min lilla tös Veronica som ska sova hos mig en natt. Ha en bra lördag. love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0