back on track - here we gonna fight.

Hej mina kära och trogna läsare som tittar in här varje dag. I detta höstdystra väder vi har i sverige så har jag lyckats hittat inspiration och viljan till att blogga vardaligt igen. Jag kommer översätta dom flesta inläggen med google translate (till engelska alltså) med tanke på att det finns läsare utanför sverige också men jag kan inte lova ett korrekt stavat eller bra meningar. Ni vet hur google är. 
 
Jag kommer alltså blogga om min vardag som för mesta dels består av skolan, vara min egen hemmafru, mina vänner, mina hobbys och mina galna helger/ideér med andra ord som vanligt. Så önska mig lycka till nu så hörs vi senare. love 

Hello my dear and loyal readers who come here every day. In this autum weather we have in Sweden, I have been able to find inspiration and the will to blog Varda written again. I will translate most of posts with google translate (into English that is) given that there are readers outside Sweden as well but I can not promise a correct spelling or good sentences. You know what Google is.

I will then blog about my daily life as for most part consist of school, be my own housewife, my friends, my hobbies and my crazy weekends / ideas in other words, as usual. So wish me luck Now I will speak later. love




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0