They hurt you when you're down and miss you when you're doing better.

Haft en bra kväll/natt? Det har jag trots jag har haft huvudvärk och varit frösen hela dagen. Hade boxning på idrotten idag, bra kul var de. Pga mina knän som är åt helvete så brukar jag inte vara med på idrotten men ska nu får börja vara i gymmet istället, känns fint tycker jag. Efter skolan stack jag upp på stan och mötte upp Rebecka, tog en fika på espresso house och snacka om helgen, tog en sväng över stan innan vi skildes åt. Alltid lika trevligt!

När jag kom hem laga jag mat, diska och började packa upp de jag kan innan jag skaffat mig en byrå. Känner mig lite mer som hemma när jag börjar komma i iordning. Sen har jag bara legat framför datorn och kollat på film och segat. Nu ska jag ta och läsa lite bloggar, kika igenom weheartit (måste göra de innan jag sover haha) och kolla bb innan jag somnar, börjar inte förens 12 imorgon så har sovmorgon. Skööönt! Ni får sova så gott om ni inte redan gör de.
XoXo

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0