if you don't fight for what you want, don't cry for what you've lost

Godkväll alla fina!
Haft en bra dag? Det har jag! Helt underbart vår väder ute. Lyckades jobba ifatt idag på en lektion och sen hade vi drog tema och lyssnade på en tjej som jobbade på ett behandlingshem. Ganska spännande faktiskt. Efter skolan tog jag med mig Jennifer upp på stan och köpte skor och nya glajjor innan jag tog bussen hem.

Skulle träffa både Fredrika och Rebecka idag men halv 5 somnade jag och vaknade halv 9 igen. Smart ass, gissa någon som inte kommer sova inatt?! Tur att jag är ledig imorgon, ska till läkaren för kontroll av min kropp. Imorgon ska jag packa de sista också innan flytten på onsdag! Har en enormt stressig vecka och både familjen hos
Pappa och familjen hos mamma ligger sjuka så peppar peppar. Nu ska jag krypa ner framför en film så hörs vi imorgon, sovgott!
XoXo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0