5 mars 2012

Och här är jag, igen. Ny blogg, nya tag, det är vår och mer inspiration. Jag bytte från http://sannnniis.blogg.se bara för jag behöver en start helt från början och inte en massa gammalt med i bilden (den kommer inte tas bort så finns fortfarande kvar för att kunna kika runt i). 


För er nya läsare, jag flyttar till Örebro i helgen där jag pluggar till stylist på virginska skolan och de måste vara det bästa valet i mitt liv. Trivs som fisken i vattnet! Jag skriver mycket om känslor, tankar och allt där till. Har 4 skriva böcker hemma, finns texter på gamla bloggen samt på http://twosatellites.blogg.se. Jag fotade mycket förut men har nu sålt min kamera så de blir mobilbilder nu. En vacker dag ska jag köpa en ny bra kamera. Jag är sprallig, glad och för de mesta positiv iallafall, tränar, umgås med familj/vänner hela tiden och hatar att vara själv. Jag älskar piercingar, tatueringar och 50-80 tal! Jag vet inte hur jag ska beskriva mig själv mer än såhär, undrar ni något får ni slänga in en kommentar annars finns jag även på [email protected]. Hoppas ni kommer gilla bloggen och stannar kvar här! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0