11 mars 2012

Godkväll på er!
Jag har haft en fullspäckad vecka och helg därav att jag inte börjat blogga. Jag har packat inför flytt, tatuerat mig, piercat mig, varit hos pappa och försökt koncentrera mig på skolan. I helgen har jag bara umgåtts med mamma, Jonas och Patric. Vi har varit i Örebro och handlat, haft myskvällar hemma osv. Skulle ha flyttat idag men pappa och familjen där har åkt på influensan så den blev framflyttad.

Just nu sitter jag hos min fina vän Fredrika, dricker te, spelar Bingolotto (haha!) och snackar lite skit. Ska snart dra mig hemåt och krypa ner framför en film. Slänger upp en bild på tattoon här nere så hörs vi imorgon igen. Hoppas ni haft en bra helg!
XoXo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0