Jag är glad

Mitt liv är bra. Det finns många fina människor i det. Jag lever fullt ut, gör spontana saker, festar, solar och allt där till. Varit på min första festival och på torsdag åker jag till powermeet första gången. Jag gör allt som får mig att må bra helt enkelt. Skiter i allt runt om, de är min tur att leva nu. Jag saknar skrivadet dels och fotograferingen, ska bättra mig. Igen. Annars då? Bästa sommarlovet hittills. & imorgon ska jag träffa två efterlängtade klasskompisar på fika dejt. Jag har börjat träna och bestämt mig för att sluta röka ett visst datum. På torsdag ska jag på min första begravning. Gammelfarfar gick bort den 17/6. Han kommer alltid finnas i mitt hjärta. Rest in peace, i love u. Det är 49 dagar kvar av mitt sommarlov innan jag börjar andra året på gymnasiet. Jag har så mycket ideér, planer och drömmar. Några av dom ska jag uppnå. Live your life like an festival, be your own anchor and don't give a fuck about what people think. Peace and love / Sanna Emilia Pohlmann


Kommentarer
Sissi Yourstone

Oj, det var länge sen man var här inne. Men vad glad jag blir att du mår bra. Och att du har drömmar och mål du vill uppfylla. Det är så himla viktigt tror jag! Kram på dig gumman.

Svar: Ja det tror jag oxå! Måste säga att jag älskar din blogg, dina texter du skriver ibland är helt underbara! Stora kramar
Sanna Emilia Pohlmann

2012-07-07 @ 15:03:38
URL: http://livelyme.devote.se
Sissi Yourstone

Oj, kollade inte mailen på aslänge så såg inte att du svarat. Men gud vad glad jag blir, åh uppskattar det verkligen! Tack fina du. Sanna, vi måste ses snart. Jag vet att vi sagt det så ofta, och det blir inte av. Men jag har vart sjukskriven nu i ett år och det har vart lite komplicerat på senaste. Det kan vi ta när vi ses i så fall. Men jag har haft lite socialfobi och inte orkat eller velat träffa folk. Men vi får boka in en dejt snart!

Svar: Glömt och svarat jag också!! Jaha men gud oj.. Ja det måste verkligen bli av snart. jag saknar mig knasiga sajsi
Sanna Emilia Pohlmann

2012-07-18 @ 15:58:28
URL: http://livelyme.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0